Nou bloc: Mirant cel i terra.

16 04 2009

Benvolgut Lector,

Sóm un petit grup de tres germans, apassionats pels ocells i tot el que ens envolta. Els ocells són el nostre plat fort i una afició que cada dia ens atrau més. No sóm biòlegs, ni botànics ni gent amb carreres de nom impronunciable, sóm persones que amb l’ajut d’uns prismàtics i una bona guia em pogut conèixer tot aquest fantàstic món.

La nostra àrea de treball és una zona natural anomenada Pla de Corts, al poble de Peramea (Baix Pallars). La seva varietat d’espais, fa d’aquesta vall una zona molt rica en espècies i la converteix en un espai paradisíac per a qualsevol aficionat a la natura, situant-se tan sols, per sota dels dos parcs naturals de la comarca .

Dia rere dia anem recollint més dades, que en un futur ens poden servir per presentar un bon estudi a institucions mediambientals,  i per què no…poder fer una petita guia de camp.

Esperem que gaudeixis molt d’aquest blog, i que poc a poc podem aprendre més coses d’aquest món tan fascinant com és la natura!

Ignasi, Santi i Jan Martínez Alonso.

Mirant cel i terra

Anuncis

Accions

Information

15 responses

16 04 2009
ferran

Hola germanots!! Molt bona iniciativa la del bloc. ARa bé, quan l’anuncieu hauríeu de posar l’adreça. Jo l’he trobat de casualitat. En el mateix mail heu de posar que tots aquells que vulguin llegir-vos vagin a :

http://www.mirantceliterra.wordpress.com

18 04 2009
turonet

tenia tanta son que em vaig descuidar el més important,que és l’adreça

Ignasi Martínez Alonso

18 04 2009
Monica

Hola guaposssss al rebre el meil, no he pogut evitar nar directe al bloc, creec que és molt interessant i sobretot molt interactiu per vosaltres, em niré passant havera que mensenyeu que jo amb aquest tema vaig molt peix jejejejeje !

un petonàs espero veurus aviat !

MÒNICCAAAAA

18 04 2009
Mariona Martínez

eiiiiiiii!!!!!
no m’ho esic creieeeeent!!!! cada dia em sorpreneeu més!!!!
un petonaas als tres ornitòleeegs més guapos del món!!!

21 04 2009
guillem otzet lópez

eiii no us penseu k estic mort !
k numes he marxat del cole wenu ed tant en tant em passare per aki i aviem si un donen un novel de greenpeace
sort i salt !!!
records a tothom

21 04 2009
guillem otzet lópez

aencara feu parkou yos i i mestik fent skater

21 04 2009
ALEX SANGLAS

ola sta mol be el bloc seguiu aixi q fareu fama i comentara molta peña. jeje xd dew!!!

23 04 2009
alex solanellas

hola Martinez us ho eu curat molt………
haviam si feu la web amosa. deu, i que aprengueu mes coses sobre la natura deu!!!!!!!!!!!

23 04 2009
ignasi

Entreu i llegiu els racons de santi ignasi jan…

26 04 2009
turonet

Be! això és massa!!!
Senzillament m’encantat!!!
Us estimo
Mare

29 04 2009
turonet

d’aqui poc un escrit sobre l’hort!!!!

19 05 2009
Mª Rosa Bonals

Estimats Jan, Santi i Ignasi. El vostre escrit m’ha impressionat, sembla fet pel més expert ornitòleg encara que segur que ell no ho hauria escrit tan rebé. L’avi estava llegin el diari i jo emocinada l’hi he dit: Llegeix això que quedaràs parat. I efectivament ha quedat molt sorprés i satisfet (L’hi he vist amb la cara)
M’agrada molt perque sou vosaltres que us estimo tant, i em fa il·lusió perque em recordeu al tiet Joan.
Us abraço molt fort i endevant.
La iaia Mª Rosa

2 09 2009
Ivet Gallemí

Hola Jan, Ignasi i Santi!!!per casualitat pel facebook he vist k havíeu actualitzat el vostre blog!!!La veritat és k jo no sabia k en tingessiu cap, però he entrat i m’he sorprès de tot el que he trobat!!!Tot està genial (escrit, estructurat…)…està superbé k l’aneu actualitzant!!!La veritat és k no tenia gaire curiositat pls ocells però amb els vostres escrits m’hi heu fet parar a pensar!!!Penso k és una molt bona idea!!!
Doncs ja anireu informnt de les noves actualitzacions!!!I seguiu escrivint… 😉
Que vagi mb!ens veiem per Terrassa!!!

Ivet Gallemí

28 05 2010
Joan Bonals

Molt bé, M’heu deixat ben parat. No coneixia pas aquesta faceta vostra. Us felicito i animo a seguir per aquest camí. Seria bonic que hi hagués més jovent com vosaltres que respectés els ocellets, enlloc d’anar a caçar nius com fan alguns.
El tiet Joan també deu estar molt content de que seguiu els seus passos.
Us estimem molt Els tiets de Reus

14 11 2011
Ferran

Us felicito pel vostre excel·lent bloc. Ja teniu un altre seguidor.
Qui sap si algun dia ens trobem pels camps i compartim la passió per la natura i una xerrada.
Salutacions.

Deixa un comentari

