Vídeo de les fotos dels Aiguamolls de l’Empordà.

20 03 2010
Accions

Information

6 responses

21 03 2010
Jordina

estic alucinant!! vaya pasada de fotoos!! sou uns crackks!!
ja ens veurem!
un peto!

21 03 2010
tiet Pep

Aquest no l’havia vist. Les fotos són vostres? Quina càmera teniu? Com feu fotos tan properes als ocells? Molt maco també aquest vídeo, I la música li dona un plus molt atractiu. Felicitats.

22 03 2010
Ferran

Moltes felicitats per tornar amb aquesta força a tirar endavant el vostra blog. A mi m’ha encantat. Us felicito!!! Com diria aquell… A-CO-JO-NANTE!!!!

23 03 2010
maria parcerisas

super currat es super xulu unes fotus molt maces tot

25 03 2010
Jepi

Bones, Jan!
Felicitats pel blog. M’ha gradat, sobretot per la iniciativa i les ganes de compartir-la. Al vídeo dels aiguamolls hi ha fotos molt boniques. D’altres es poden millorar… però no desisteixis, quan t’agafa la passió pel “birding” o “birdwatching” ja no pots parar! Com jo dic a vegades als que ens agraden els ocells estem tocats de l’ala o apardalats!
No desaprofitis mai la ocasió de sortir a la natura i disfrutar-la.

Enhorabona!
Jepi

18 04 2010
dolors

Hola a tots
M’han entrat unes ganes d’anar als aiguamolls de l’Empordà……es fantastic música i video… us ha quedat genial!!
Felicitats
dolors lluis i maria

Deixa un comentari

